首页
/
每日頭條
/
遊戲
/
饑荒聯機版離線模式斷網可以玩嗎
饑荒聯機版離線模式斷網可以玩嗎
更新时间:2026-06-28 18:11:11

  1、開始是聯機狀态的,斷網就不能用了,隻有開始就選擇單人斷網狀态,才能下線玩。

  2、因為你的殺毒軟件調皮,把steam_api.dll當作病毒殺掉了。既然看到這裡,你當然認為這是誤報。所以呢,把它加入殺軟的白名單就行了。

Comments
Welcome to tft每日頭條 comments! Please keep conversations courteous and on-topic. To fosterproductive and respectful conversations, you may see comments from our Community Managers.
Sign up to post
Sort by
Show More Comments
Copyright 2023-2026 - www.tftnews.com All Rights Reserved